مشاوره تلفنی درمان بیماری ها متخصص گیاهان دارویی و طب سنتی حکیم محمد صدیقی

– 09120580638-02165114469–09155077358 – 

مشاوره طب سنتی انلاین در تلگرام

ایدی پاسخگو سوالات پزشکی  @Kh_sedighi
    کانال طب سنتی
https://telegram.me/atarishahjahan

و درمان تمام بیماری ها در طب سنتی و گیاهان داروی

مشاوره 09120580638 - 09155077358


بیماری های کامپیوتری را می شناسید؟
زمان جاری : شنبه 23 تیر 1403 - 8:05 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





این انجمن تا چند روز اینده تعطیل و مطالب ان به ادرس جدید انجمن منتقل خواهد شد.لذا خواهشمندیم مطالب خود را در ادرس جدید انجمن ارسال نمایید و از ایجاد هر گونه تاپیک جدید در این انجمن خودداری نمایید

***ادرس جدید انجمن***

 

 

http://forum.pnu90.ir/

 

 

 

تعداد بازدید 59
نویسنده پیام
barani آفلاین



ارسال‌ها : 56
عضویت: 18 /9 /1391
تشکرها : 212
تشکر شده : 226
بیماری های کامپیوتری را می شناسید؟

بسیاری از ما روزانه با کامپیوتر کار می کنیم و ممکن است زمان زیادی را پشت میزهای رایانه بنشینیم و این ممکن است مشکلاتی را برای بدن ما به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک سیاری از تحقیقات جهان نشان می دهد که بیماری های مختلفی بر اثر کار کردن با رایانه برای بدن به وجود می آید که برخی از آن ها حتی می تواند بسیار بد و یا جبران ناپذیر نیز باشند. بهتر است برای مقابله با این بیماری ها آن ها را بشناسیم و طزیقه برخورد با آن ها را بلد باشیم.

مشکلات چشمی

اولین نقطه ای که بر اثر کار زیاد با رایانه آسیب خواهد دید چشمان شما هستند. ضعیف شدن و خستگی های زیاد چشمی از جمله مهمترین مشکلاتی است که برای چشم ها به وجود می آید و جبران کردن برخی از آن ها بسیار سخت است. بهترین روش برای جلوگیری از این مشکل، استراحت دادن به چشم است، هر 30 دقیقه که با رایانه کار می کنید باید 20 ثانیه به یک نقطه دورتر و در فاصله 5 متری نگاه کنید.

کمر درد

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران رایانه با آن در ارتباط هستند کمر دردهای مزمن است. این مشکلات بر اثر بد نشستن و یا نداشتن صندلی های خوب به وجود می آید. بهترین راهی که می توانید این مشکلات را جبران کنید انتخاب یک صندلی راحت که به شما اجازه حرکت کردن می دهد و همچنین درست نشستن روی صندلی است. 

خستگی مچ

موس یکی از ابزار رایانه است که به نوعی از کیبوردها نیز کاربرد بیشتری دارد به همین علت باید به بهترین نحوه و با دقت به شرایط ارگونومیک انتخاب شوند. در صورتی که موس شما خوب نباشد و یا اینکه حالت دست شما درست نباشد ممکن است مچ شما خسته شود و یا با فشار آمدن به تاندوم ها مشکلاتی جبران ناپذیر برای شما ایجاد شود.

استرس های کامپیوتری

یکی از مشکلاتی که به تازگی محققان به آن دست یافته اند استرس های رایانه ای است که بسیاری از کاربران را درگیر خود کرده است. نگرانی برای صفحات اجتماعی و پست های الکترونیکی از جمله مهمترین مشکلاتی است که برای کابران به وجود می اید. این استرس ها را تنها می توان با استفاده از دور کردن وسایل الکتریکی از خودتان جبران کنید./


دوشنبه 02 بهمن 1391 - 08:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 3 کاربر از barani به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mahdi-salimi & nima_73 & milad &
پرش به انجمن :

این انجمن تا چند روز اینده تعطیل و مطالب ان به ادرس جدید انجمن منتقل خواهد شد.لذا خواهشمندیم مطالب خود را در ادرس جدید انجمن ارسال نمایید و از ایجاد هر گونه تاپیک جدید در این انجمن خودداری نمایید

***ادرس جدید انجمن***

 

 

http://forum.pnu90.ir/

 

 

 

تماس با ما | بیماری های کامپیوتری را می شناسید؟ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS